Wij zijn op maandag 20 mei gesloten i.v.m. Pinksteren. Vanaf dinsdag 21 mei zijn wij weer bereikbaar. Dank voor uw begrip.
Sinds 1986 Verzending in Nederland & België Persoonlijk advies Gratis verzending vanaf 250,- excl. btw

Betalen

Hier vind je alle vragen en antwoorden over het betalen bij JPA Handel B.V.

Bij JPA Handel kun je betalen met de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Betalen op rekening (als zakelijke klant)

Je kunt alleen een bestelling achteraf betalen wanneer je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel en een BTW nummer hebt. Hiermee kun je je aanmelden voor een zakelijk account bij JPA Handel. Wanneer je een zakelijk account hebt, heb je de mogelijkheid om op rekening te kunnen betalen. Dit kan alleen wanneer jouw account door één van onze medewerkers wordt ingesteld. Je bedrijf wordt dus eerst gecontroleerd.

Wil je een zakelijke klant worden? Neem dan contact op met één van onze specialisten.

Wanneer je er voor kiest om je bestelling af te halen bij de balie, is het mogelijk om zowel te pinnen als contact af te rekenen.

Het kan zijn dat er sprake is van een iDeal storing bij jouw bank. Om dit te controleren kun je klikken op de  volgende link: https://availability.ideal.nl/. Je komt dan op een externe website van iDeal terecht. Hier kun je zien of jouw bank inderdaad een storing heeft.

Staat er een groen vinkje achter jouw bank? Dan is er geen sprake van een storing en is jouw betaling niet gelukt vanwege een andere redenen. Als dit het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Indien je een bestelling aan JPA Handel wil betalen via een bankoverschrijving, dan is het belangrijk dat het exacte bedrag op je factuur vermeld staat. Vermeld ook altijd het betreffende ordernummer als referentie.

Rekeninghouder: JPA Handel BV
IBAN: NL84INGB0709367171
Swiftcode/BIC: INGBNL2A

Bij JPA Handel worden er geen kleinorderkosten of administratiekosten in rekening gebracht.

Klik op het winkelmand pictogram in de rechterbovenhoek van het scherm. Uit de lijst met producten kan je een product verwijderen door op het kruisje rechtsboven in het product te klikken.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je de factuur automatisch in je mailbox. Deze kun je ook terugvinden in je account onder het kopje ‘bestellingen’ wanneer je een bestelling hebt geplaatst terwijl je bent ingelogd.

Wanneer je (een deel van) je bestelling binnen de wettelijke termijn retourneert en je kiest voor de optie ‘ik wil graag mijn geld terug’, moeten we eerst je retour goedkeuren. Daarna verwerken we de retour. Zodra we je retour hebben verwerkt, wordt het bedrag binnen vijf werkdagen op je bankrekening gestort.

Kies je voor ‘ik wil een creditnota’, dan wordt er na het verwerken van je retour een creditnota aangemaakt (alleen voor zakelijke klanten).

Chat openen
Hallo en welkom bij JPA Handel! Wij streven ernaar uitstekende service te bieden. Voor vragen over het gebruik en de eigenschappen van onze producten zijn we beschikbaar via WhatsApp van maandag tot vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur. Open nu WhatsApp en stel je vraag over een van onze producten.